27.1.08

"papierová" priadzička

Nakoniec som neodolala.... a podľahla som kúzlu priadzí, ktoré ponúka japonská spoločnosť Habu Textiles a u ich internetových predajcov Nature Song Yarns som si kúpila "papierovú" pradzičku Paper Ring (64% ľan, 36% bavlna), tenkú bavlnenú nitku ( s návinom 90 m/14 g) akoby olepenú úzkou papierovou páskou, farbenú prírodným farbivom. Nevydržala som a začala robiť vzorku :-), ale z rešpektu som sa radšej pustila do pletenia s podobnou priadzičkou od Nora tzv. Ganpi abaka surabu, taktiež akoby olepenou tenkou papierovou páskou (ale iného zloženia: 60% viskóza a 40% abaka - listy banánovníku), ale iba na malých úsekoch... tiež zaujímavý zážitok :-)

Žiadne komentáre:

Z festivalu vlny v Lipsku

Včera sme sa vrátili z festivalu vlny , ktorý sme si ano vždy velmi užili... a niečo sme si aj priviezli. Pár obrázkov pre inšipiráciu prikl...