22.3.07

Priadzové opojenie

Túto sobotu poriadala Martina Taborsky velmi zaujímavú akciu "Woolness" party - pre všetky fanynky krásnych klbiek :-), predstavenie noviniek od zahraničných výrobcov luxusných pletacích priadzí. Velmi príjemné stretnutie pletáriek nad hromadou nádherných priadzí, katalogmi výrobcov a inšpitačnými časopismi. V druhej časti programu následovala farebná typológia - líčenie, doporučenie vhodných farieb atď... Natešená z kochania sa nad klbkami som aspoň nafotila nové navajo z česanca alpaky farbeného potravinovými farbičkami s fixáciou v myčke. Vďaka Zuzke Chapmanovej, ktorá predviedla navajo na kolovrátkovom workshope, mi to ide o poznanie lepšie, ako pri prvých pokusoch, kedy som nedokázala rýchlo popustit slučku :-).... Momentálne sa už pre zmenu zase kochám pradením hodvábu na letnú halenku, inšpirovaná priadzou Tao od Colinette som sa pustila do single priadze. Som zvedavá, ako to dopadne...

Žiadne komentáre:

Z festivalu vlny v Lipsku

Včera sme sa vrátili z festivalu vlny , ktorý sme si ano vždy velmi užili... a niečo sme si aj priviezli. Pár obrázkov pre inšipiráciu prikl...