8.10.07

Od krosien :-)

Tak som zase konečne zasadla ku stavu, či správne po slovensky ku krosnám :-). Vyrobila som minidarček mamke k meninám. Z úlovku z malej galanterie v breťaňskom Paimpolu (La Mercerie, 5, rue de l´Oise), už cielene kupovaného k výrobe šály, som nejakú nakoniec utkala... pôvodne som chcela materiál spracovať pletením, ale nevymyslela som žiadny nápaditý vzor. Osnova je tvorená melírovanou šedo-ružovou priadzou Fiocco (Gedifra, 85 m/50 g), útok ružovou chlpatou Belisanou (Gedifra, 115 m/50 g), plátnová väzba (7.5 dpi). Musela som dosť šetriť, mala som len 15 dkg melírovanej priadze a 5 dkg ružovej, nakoniec mi jedno klbíčko melírovanej priadze ešte zostalo, takže šála má 15 dkg a po vypraní rozmery 24.5 x 144 cm. Snáď sa bude hodiť k šedivej peleríne :-)

Žiadne komentáre:

Z festivalu vlny v Lipsku

Včera sme sa vrátili z festivalu vlny , ktorý sme si ano vždy velmi užili... a niečo sme si aj priviezli. Pár obrázkov pre inšipiráciu prikl...