20.11.07

Predadventný čas

Akosi nestíham... a tak bude vianočných vyrobených darčekov tento rok odo mňa minimum..... hmmm.... čas mi nejak príliš rýchlo beží. Moc ma prekvapil balíček z Kodane od kamarátky Lucky s novým katalógom mojej obľubenej predajne výtvarných potrieb Panduro a polotovarom k výrobe vianočných panáčikov. Uff.... dali mi trochu zabrať, než som ich dala do hromady :-). A tiež mi k doplnkom pribudla krásna tkaná a šitá obojstranná taška od Martiny Kopeckej, ktorá má úžasne textilné nápady a vyrába krásne tašky, medvedíky, bábiky a iné hračky... šije, pletie, tká.... radosť sa dívať! Na žene-in nájdete ňou založenú diskuziu o ručne vyrábaných textilných hračkách.
Na tohtoročných jesenných krajkárskych trhoch ma zaujala šikovná Zuzana Kunešová, ktorá predávala pekné šperčíky z fima a tak som neodolala a kúpila si na leto veselý dúhový náhrdelník :-). Zoznámila som sa tam aj s Lenkou Sommerovou, ktorá robí krásne malované hodvábne doplnky... obdivujem ich už dlhšiu dobu. Nemá internetovú adresu, ale výrobky jej "hedvábné dílny" nájdete napr. v butiku La Bohéme v Štupartskej ulici 7 na Starom meste v Prahe. Návšteva určite stojí za to!

Žiadne komentáre:

Z festivalu vlny v Lipsku

Včera sme sa vrátili z festivalu vlny , ktorý sme si ano vždy velmi užili... a niečo sme si aj priviezli. Pár obrázkov pre inšipiráciu prikl...