8.1.08

Dúhové tvorenie


... trošku ešte vianočného (darčekového) tvorenia :-)) Pustila som sa do veľkej česačkovej akcie, farebné česance vlny z Dalinu som postupne sčesala s troškou angory, spriadla postupne podľa farieb do "dúhového" vlákna a skala do dvojnitky s komerčnou mihérovou tenkou priadzou. Z cca 22 farbičiek tak vznikli 4 klbíčka s celkovou hmotnosťou 20 dkg, kupodivu mi toto množstvo stačilo aj na čiapku aj na šálu a ešte mi zostalo trochu nespradeného materiálu. Sama som bola prekvapená :-)

2 komentáre:

rupr povedal(a)...

Terezko, to duhový je fakt moc pěkný. To bych taky mohla. Jenže já neumím příst :-(

TH povedal(a)...

Tiež som dlho nevedela a dlho ma to nelákalo. Závislosť na kolovrátku prišla ako zákerná plíživá choroba a zdá sa byť nevyliečitelná :-). Na pradení nie je nič zložitého, treba k tomu trochu trpezlivosti, podobne ako pri pletení....

Z festivalu vlny v Lipsku

Včera sme sa vrátili z festivalu vlny , ktorý sme si ano vždy velmi užili... a niečo sme si aj priviezli. Pár obrázkov pre inšipiráciu prikl...