30.3.08

... trochu z víkendových zážitkov :-)

Tento víkend bol plný zážitkov... v libereckom antikvariáte Fryč som objavila 30 rokov starý (môj brat by povedal "old-schoolový") zásielkový katalog VLNA SVATAVA 1977-1978! Toľko radosti za 5,-Kč... pripomienka vlničiek, ktoré sme kedysi používali..... tak som zaspomínala na svoje svetríky z Glorie a Coriny...
Nedeľné poobedie sme strávili v pražskej ZOO.... cesta MHD smerom tam bola hrozná, ale naspäť ešte príšernejšia.... ale v samotnej ZOO sa davy ľudí celkom dali zvládnuť... pokiaľ sa človek príliš neobčerstvuje :-).... A tak sme si užili krásny deň. Gaviáli a Tatu s Mojou (a nielen oni) boli úžasní!!!

2 komentáre:

rupr povedal(a)...

Tu Glorii si taky pamatuju. Pletla jsem z ní poprvé někdy před 25 lety. Ale vyrábí se dodnes v dost široké škále barev.

TH povedal(a)...

To som ani nevedela, že Gloria sa ešte vyrába :-)

Z festivalu vlny v Lipsku

Včera sme sa vrátili z festivalu vlny , ktorý sme si ano vždy velmi užili... a niečo sme si aj priviezli. Pár obrázkov pre inšipiráciu prikl...