6.10.08

Knižné novinky


.... tak zase pokukujem po nových knížkach o pradení. O plánovanej "The Intentional Spinner: A Holistic Approach to Making Yarn" od Judith MacKenzie McCuin už chvíľku viem a vážne uvažujem, výjde však až budúci rok. Zato "Start Spinning: Everything You Need to Know to Make Great Yarn" autorky Maggie Casey už vyšla a má celkom slušné recenzie, tak neviem..... z obrázkov na Amazone sa toho nedá moc hodnotiť, chcelo by to prelistovať si ju v reále :-)...

1 komentár:

Annie10 povedal(a)...

Dobry den! Muzu rict, ze Start Spinning je fakt dobra, ale jsem to nekoupila jeste. Jsem se podivala na tom kdyz jsem byla "doma" v Srpnu, alse jsme meli tolik prinest zpatky do Prahy, ze jsem to nechala na priste. Intentional Spinner neznam, ale vypada zajimava, taky. (omluovam se - moje cestina je jen okay ...)8-) Annie

Z festivalu vlny v Lipsku

Včera sme sa vrátili z festivalu vlny , ktorý sme si ano vždy velmi užili... a niečo sme si aj priviezli. Pár obrázkov pre inšipiráciu prikl...