18.3.12

Korálkové hrátky

Po dlhšiom čase som sa zase vrátila ku korálkom... už pred nejakou dobou som obdivovala korálkované morské hviezdice, ktorými sa to na internetových obchodoch len hemží a musela som si ich sama vyskúšať :-). A tak skúšam a skúšam a kombinujem farby a ešte stále ma to neprestalo baviť :-). Objavila som kúzlo dokonalých japonských "Toho" koráliek. Pokiaľ sa vám nejaké hviezdice zapáčia a chceli by ste ich, napíšte mi, pokiaľ si ich chcete tiež vyrobiť, tu nájdete návod

Vyskúšala som aj novinku v podobe českej dvojdierkovej korálky Twin od Preciosy, vyrábajú ju v mnohých farbách a práca s nimi je celkom zaujmává skúsenosť, zatiaľ som vyrobila malý set a jeden náramok (inšpirácia modelom paní Debbie van Tonder).

1 komentár:

Anonymný povedal(a)...

korálky, hviezdice, hračičky pro ruce, oči a okále...

Z festivalu vlny v Lipsku

Včera sme sa vrátili z festivalu vlny , ktorý sme si ano vždy velmi užili... a niečo sme si aj priviezli. Pár obrázkov pre inšipiráciu prikl...