10.11.13

Cesta do Číny (4. diel) - Múzeum textilu

Sľubila som dlho hľadané a nakoniec nájdené Šanghajské múzeum textilu. Tak tu sú dve videjká z mojej návštevy. V historickej časti mi učarovali modely stredovekého tržiska s bavlnou a látkami.  Obzvlášť zaujímavá bola pre mňa časť "materiály a technológie". Nevedela som napr. že vlákna a textílie sa  dajú vyrábať aj z perál.
Na druhom videu niekoľko projektov inšpirovaných vecami a objektami okol nás.

Každopádne, pokiaľ budete mať cestu do Šanghaje, chod'te sa do múzea pozrieť, Macao Road sa vám bude hľadať na mape zle, ale Aomen Road (澳门路) č. 128 tam nájdete :-)

2 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

... tak vlákna a textílie aj z perál?...
ak pôjdem do Šanghaja, tak to spomínané múzeum určite navštívim...

TH povedal(a)...

:-)tam je toho k videniu určite viac, ja som nestihla všetko, čo som chcela..... napr. Múzeum tradičnej čínskej medicíny apod....

Z festivalu vlny v Lipsku

Včera sme sa vrátili z festivalu vlny , ktorý sme si ano vždy velmi užili... a niečo sme si aj priviezli. Pár obrázkov pre inšipiráciu prikl...