9.11.06

Kodaňské galantérie


Musím povedať, že hlavné mesto Dánska ma svojimi galantériami a 3-poschodovou predajňou výtvarných potrieb Panduro uchvátilo!!! Do zmienenej predajne ma zaviedla kamarátka Lucka, v Kodani už domáca, bola som tam počas 6-dňového pobytu v meste celkom 3x (a strávila vo vnútri minimálne 3 hodiny!) Na pochod po galantériach sme si nechali posledný deň - našťastie pre moju sestru - spolupútničku aj kreditnú kartu :-). Velmi som ocenila tipy z nejakého internetového blogu a tak som si jednotlivé galantérie zakrúžkovala v mapke a postupne sme ich navštívili. Pre prehľad tu uvediem ich zoznam a moje hodnotenie (stupeň nadšenia - zahŕňujúci: výber priadzí, interiér, ochota personálu):
1. Sommer-Fuglen, Vandkunsten 3 (***)
2. Bette Design, Klosterstraede 20 (**)
3. Uldstedet, Fiolstraede 13 (**)
4. Strikkeboden, Fiolstraede 20 (**)
5. City Sycenter ApS, Rosengarden 12-14 (*)
A úžasná predajna výtvarných potrieb aj textilnej galanterie (obzlášt pre patchwork) Panduro, kde majú aj polotovary k pradeniu (vrátane hodvábu!) sídli na rohu Norre Farimagsgade 74.

Žiadne komentáre:

Z festivalu vlny v Lipsku

Včera sme sa vrátili z festivalu vlny , ktorý sme si ano vždy velmi užili... a niečo sme si aj priviezli. Pár obrázkov pre inšipiráciu prikl...