8.11.06

Nová knížka


V piatok som dostala od Amazonu dlhoočakávanú knížku Spin to knit od Shannon Okey, ktorá vyšla v októbri. Je v nej veľmi pekne nafotený základný postup pradenia a prípravy vlákna, upozornenie na najčastejšie chyby. V druhej, obšírnejšej, časti knížka obsahuje návody na vyhotovenie pletených doplnkov a odevov z predtým ručne upradenej vlny - každý model navrhol iný autor. S každým z nich je v publikácii minirozhovor doplnený väčšinou internetovou adresou. Túto čast hodnotím obzlášť velmi pozitívne. Mimo iné preto, že som tu objavila svoju obľubenú Lexi Boeger! Trochu ma sklamalo, že som tu nenašla nejaké "nové" tipy a triky na pradenie :-(

3 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

Neznamená náhodou to, že si nenašla žiadne nové typy iba toľko, že už to ovládaš na veľmi vysokej úrovni?

Anonymný povedal(a)...

To, že si nenašla v knižke nové typy môže znamenať, že to už ovládaš :)))

Keď som videla to tvoje Posledné klbko, tak žasnem.

TH povedal(a)...

Ďakujem za pochvalu, zďaleka všetko neviem, občas neodhadnem, ako sa vlákno bude chovať a potom sa mi nedarí.... a mám zlosť :-) Väčšinou mi to ale nedá a za chvíľu sa ku kolovrátku vraciam znovu... V knížkach hľadám inšpirácie pre "netradičné" pradenie a experimenty, na to si ma užije :-)

Z festivalu vlny v Lipsku

Včera sme sa vrátili z festivalu vlny , ktorý sme si ano vždy velmi užili... a niečo sme si aj priviezli. Pár obrázkov pre inšipiráciu prikl...