27.11.06

Lucy - nové klbko


Tak sa mi konečne podarilo nafotiť priadzu, ktorú sa naposledy dorobila. Prírodné merino bolo ručne ofarbené v mikrovlnke. Návod na farbenie, ktorý som použila (a opakovane sa mi osvedčil) nájdete na stránkach Reenieart. Po uschnutí som sa tých farieb však zľakla, bola to na mňa trochu divočina (ďalšie poučenie: nebudem lenivá, nabudúce vlákno ofarbím radšej v hrnci, aby boli farby trochu tlmené...). A tak som merino prehnala jedenkrát česačkou. Fialová, ružová, žltá a zelená (povodne dosť výrazné až kriklavé) sa len zľahka premiešali, ale nestal sa z nich jednoliaty mix neurčitej farby.
Použila som techniku striedania pradenia na tenko a na silno, výsledok po upradení sa mi zdá celkom uspokojivý :-). Výnimočne mám už presnú predstavu o jeho ďalšom osude a skvelú inšpiráciu z knížky Spin to knit, spomínanej v jednej z predchádzajúcich vývesiek, tak sa teším, ako to dopadne... :-)

Žiadne komentáre:

Z festivalu vlny v Lipsku

Včera sme sa vrátili z festivalu vlny , ktorý sme si ano vždy velmi užili... a niečo sme si aj priviezli. Pár obrázkov pre inšipiráciu prikl...