21.11.06

Náramok



Zo sobotného kurzíku FIMOvých kaleidoskopov som si priniesla polotovar, ktorý som doma skoro celú nedeľu leštila :-) a nakoniec spracovala do konečného výrobku. FIMO je úžasný materiál! Naša lektorka vrba bola skvelá, velmi inšpirujúca!!!! Nadchla ma pre ďalšie modelovanie, ďalšie kaleidoskopy! Je vidieť, že má s touto hmotou bohaté skúsenosti a FIMO jej prirástlo k srdcu. Preto sa už asi neviem dočkať jej knížky, ktorá má byť každú chvíľu na trhu.... Napadlo ma skúsiť vytvoriť nejaké drobnosti, asi korálky alebo válčeky, ktoré potom pripradiem do priadze.... otázka je KEDY!!! (našťastie som si založila na tieto nápady zápisník :-))

Žiadne komentáre:

Z festivalu vlny v Lipsku

Včera sme sa vrátili z festivalu vlny , ktorý sme si ano vždy velmi užili... a niečo sme si aj priviezli. Pár obrázkov pre inšipiráciu prikl...