21.12.06

Múzeum priadzí


Zaujímavý nápad sa zrodil medzi americkým "spinners" - vytvorili internetové múzeum priadzí!!! Má niekoľko stálych expozícií a ďalšie dočasné... napr. "The Anything Goes Show ", "First Skeins", "Handspun FOrward", "Handspun + Surreal"... proste čo výstava, to niečo zaujímavého... bola som velmi prekvapená niektorými prvými pradienkami, takú kvalitu by som vobec nepredpokladala.... Múzeum je otvorené iba krátku dobu (od 1.12.2006) a tak tam exponátov zatiaľ nie je mnoho, ale určite stojí za návštevu. Našla som tam dosť inšpirujúcich kúskov :-) a ešte viac skvelých pradiarskych odkazov (z tých som bola nadšená - niektoré som doteraz nepoznala). Dovolila som si tam tiež prispieť pár obrázkami svojich výrobkov - zatiaľ je k videniu "Jesenná rapsódia" v "The Anything Goes Show" :-). Pre všetkých záujemcov - múzeum nájdete na www.yarnmuseum.com . Jeho administrátorkou je Linda Scharl, vytvárajúca úžasné pradienka (zn. stoneleafmoon).

2 komentáre:

hetta povedal(a)...

Yarn museum je zajímavá myšlenka a jsou zde ukázky mnoha kombinací přízí a technik, nekteré jsou podařené. Přemýšlím zda všechny vznikly záměrně /co si budeme my, co předeme povídat :-)/

TH povedal(a)...

Súhlas!!! :-)

Z festivalu vlny v Lipsku

Včera sme sa vrátili z festivalu vlny , ktorý sme si ano vždy velmi užili... a niečo sme si aj priviezli. Pár obrázkov pre inšipiráciu prikl...