2.1.07

Vianočné ohliadnutie :-)


Tak máme zase po sviatkoch...... Tentokrát som nestihla vytvoriť takmer žiadne darčeky. Zďaleka som nebola tak úspešná ako minulý rok, keď sa mi podarilo utkať 7 šál :-)... Tak-tak som aspoň dokončila šálu pre mamku z 3 farieb alpaky, privezenej z Avignonu (krásna galantéria v centre mesta "Courleur Papillon", 64 Rue Fourbisseurs, distribútor, medzi inými, aj výrobkov La filature Plassard), je úžasne príjemná na dotyk, hebká a zároveň akoby zľahka povoskovaná! Stihla som si ešte ofarbiť a sčesať trochu merina, tak sa teším na zasadnutie ku kolovrátku! A tiež som si niečo nadelila od obľúbených Fibrecrafts - trochu mohéru, kašmíru a "camel", teda srsti ťavy, minibalíčky po 10 dkg, len tak na skúšku :-). Na všetky sa móóóc teším!

2 komentáre:

vrba povedal(a)...

Hebká a zároveň jakoby lehce povoskovaná. Hmmm... To si sice neumím úplně přesně představit, ale šálka vypadá báječně. Skvosté barvy!

TH povedal(a)...

...trošku to po nej "klouže" :-), predviedla by som, ale už býva na Slovensku... Ďakujem za pochvalu!

Z festivalu vlny v Lipsku

Včera sme sa vrátili z festivalu vlny , ktorý sme si ano vždy velmi užili... a niečo sme si aj priviezli. Pár obrázkov pre inšipiráciu prikl...