29.1.07

Trochu víkendového tvorenia


Konečne som pokrstila svoj nový krásny kolovrátok!!!! Viac ako týžden trvalo, než som sa k nemu dostala. A neviem si ho vynachváliť! Práca s JOYkou je skutočne radosť!!! A tak ho (ju?) stále prenášam z jednej izby do druhej a kochám sa :-).
V sobotu som zase po dlhšej dobe vytiahla farby, rozťahala v kuchyni igelity a pustila sa do alchymie. Niektoré experimenty nedopadli úplne podľa mojich predstáv (ani ma to neprekvapuje), asi niekde nastala chyba :-(. Zato pokusy s Acid Dyes od Jacquardu dopadli uspokojivo, tak som to nemohla vydržať a hneď ako materiál stihol uschnúť, začala som priasť. Už skôr som si povedala, že nebudem farbiť iba vzorky - hneď si vymyslím niečo a ofarbím česancov trochu viac, aby bola priadza k niečomu použiteľná, takže tentokrát som ofabrila cca 20 dkg a pokúsim sa priadzu (pradenú mojou obľúbenou technikou "thick and thin") použiť buď ako farebené osvieženie svetra (inšpirácia z knížky Spin to knit) alebo na tkanú šálu.... uvidíme.... :-)

Žiadne komentáre:

Z festivalu vlny v Lipsku

Včera sme sa vrátili z festivalu vlny , ktorý sme si ano vždy velmi užili... a niečo sme si aj priviezli. Pár obrázkov pre inšipiráciu prikl...