12.2.07

Februárové radosti

Ten čas letí až príliš..... a toľko by toho chcel človek vyskúšat a urobiť. Z mojich víkendových plánov sa takto realizuje tak jedna tretina.... niekedy možno ani to nie. No, nie som moc dobrá plánovačka.
Tentokrát sa mi podarilo urobiť aspoň pár drobností. Absolvovala som krásny kurzík korálkovej "kytičkománie" s Elyn v Myší díře a vyrobila pod jej vedením drobné kvetinky, zavesila na lanká... a už sú rozdané - teda boli iba 3 :-), dorobila som (konečne) priadzu Marakeš, jej farby mi pripomínajú úžasné arabské trhy s korením. A konečne som vyskúšala potravinové farbičky-čarbičky Aroco a ofarbila trochu česancov merina. V túto chvíľu mám materiálu na pradenie, že neviem, do čoho sa skôr pustiť!
Stihli sme na posľednú chvíľu krásnu výstavu fotiek Doteky Severu Petry Doležalovej v Karolinu. Lavína inšpirácie!!! Pre mňa hlavne farebnej :-). A v Obecním domě som si dodatočne kúpila katalog výstavy Blanky Matragi v Prahe, aby som sa v ňom mohla kochať a študovať súčasne :-).

2 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

Ahoj Terka,
z času na čas zavítam na tvoj blog a poteším sa tvojimi novinkami.
Zarelaxovala som pri hudbe v obrazoch a ľutujem, že neuvidím výstavu fotiek...
Dík
Katka

TH povedal(a)...

... bude zase iná - mimochodom my sme túto stihli na poslednú chvíľu, bola tam autorka, s ktorou sme sa rozprávali. Plánuje presúvať túto výstavu po menších mestách po ČR, možno sa Ti priblíži - pozri občas na jej stránky :-)

Z festivalu vlny v Lipsku

Včera sme sa vrátili z festivalu vlny , ktorý sme si ano vždy velmi užili... a niečo sme si aj priviezli. Pár obrázkov pre inšipiráciu prikl...