11.8.07

Internetová zastávka

....jéj, zase som sa zabudla na nejakých internetových stránkach. Úprimne povedané, mám ich už zaradené do obľubených, pred časom ma na ne upozornila Jaštěrička a vedela som, že je tam pekný článok o farbení prírodnými farbami, ale až dnes som sa do nich začítala (a kochala sa :-)))... Velmi čtivé texty, zaujímavý obsah i grafika, krásne farby a kvalitné fotky! Hromada inšpirácie na farebné kombinácie.

Ďalší pekný článok som našla na blogu Babs Ausherman, ktorá má aj internetový obchodík Miss Babs so svojimi farbenými priadzami a vláknami, polotovarmi a farbičkami :-). Už sa teším na balíček s prírodnými farbivami a manuálom od Michelle Whipplinger, ktorá je jednou z najuznávanejších farbiariek) v Spojených štátoch. Študovanie manuálu mi dá tiež asi práce na niekoľko večerov. Vyskúšala som už v predpremiére jednoduché šarlátové farbenie (v odvare zo sušených chrobákov košenily), dodám obrázky až doprediem priadzu :-)

Žiadne komentáre:

Z festivalu vlny v Lipsku

Včera sme sa vrátili z festivalu vlny , ktorý sme si ano vždy velmi užili... a niečo sme si aj priviezli. Pár obrázkov pre inšipiráciu prikl...