20.8.07

Už je to tu!

Dnes len velmi krátky vstup :-) Konečne som sa dočkala, je tu zásielka od Miss Babs!!! Vďaka piatočnému náhradnému voľnu som mohla nabehnúť na preclievaciu poštu, aby som si od nich odniesla balíček! Putoval s nami do Valtíc, kde som ho potom večer slávnostne otvorila na našej izbe v obľubenom penzióne Prinz! To bolo a je radosti!!!! Už sa moc teším, ako fabričky vyskúšam. Ale teraz musím ešte naštudovať manuál (za 2 týždne dovolenky by som to mohla po večeroch stihnúť:-)). K farbičkám boli pribalené vzorky 2 druhov vlákien na pradenie - zmes hodvábu a ťaviej srsti (50:50) a karbonového bambusu - zdajú sa byť velmi zaujímavé....

Žiadne komentáre:

Z festivalu vlny v Lipsku

Včera sme sa vrátili z festivalu vlny , ktorý sme si ano vždy velmi užili... a niečo sme si aj priviezli. Pár obrázkov pre inšipiráciu prikl...